Övrigt kludd

Hejsan hoppsan!

2010-09-19 21:44 #0 av: [stblues35]

Ser att det är väldigt lugnt här och tycker att det är väldigt synd..finns ju många serier att lägga upp här.

Nya t.ex som Pondus:)

Anmäl
2010-11-16 05:44 #1 av: Farwuq

Jo det är väldigt lungt. Jag brukar snoka runt här ibland, men det tycks inte vara så många fler.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi & Psykologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2010-11-20 14:57 #2 av: [stblues35]

Vi får väl ta och väcka liv i den här sajten..eller vad tycker du?:)

Anmäl
2010-11-20 14:58 #3 av: Farwuq

Jo, om jag bara kunde något om serier så skulle jag skriva några inlagor.

Flört

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi & Psykologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2010-11-20 15:10 #4 av: [stblues35]

Jamewn något om nån serie vet du väl? Fantomen?:)

Anmäl
2010-11-20 16:05 #5 av: Farwuq

Fantomen var inte min favorit. Jag gillade inte uppläggen ens då för 40 år sedan. Det var för mycket skurkar och dessutom märkte han dem för livet.

Sen... då fanns det även "svenska" avsnitt men de var istället politiska och det passde mig inte heller.

Flört

Till viss del gillade jag Blixt Gordon, jag har alltid gillat rymden och dess objekt.

Anmäl
2010-11-20 23:52 #6 av: [stblues35]

Ok..det var bara ett förslag:) Men Blixt G går ju oxå:)

Anmäl
2010-11-21 09:47 #7 av: Farwuq

Hagbard Handfaste brukar vara kul.

Flört

Han är en typisk norrman.

Anmäl
2010-11-21 12:23 #8 av: [stblues35]

:)

Anmäl
2011-03-09 07:34 #9 av: Farwuq

Ingen här?!

Förvånad

Anmäl
2011-03-09 21:18 #10 av: [stblues35]

Bara jag..kikar runt lite då och då..

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.