Annons:
Etikettövrigt-kludd
Läst 3155 ggr
[TotemoOmoshiroi]
9/14/08, 1:43 AM

Fanpics!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om ni läser / ser mycket serier, känner ni säkert till fanpics eller fanfics! Alltså, en bild eller serie ni själva tecknat med en känd seriefigur som huvudroll.

Har ni några fanfics från en manga, tv-serie, serietidning, visa gärna upp den här! Skrattande

Här är en av mina. Hon heter Maya Natsume, och är med i mangan/animen Tenjou Tenge.
Ni får ursäkta att hon visar trosorna, me det är väldigt mycket sånt i den serien. Den är inte porr dock.. Oskyldig

Annons:
Tosca
10/25/08, 8:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

När jag läser serier tittar jag mycket på teckningarna i sig, är väl lite skadad av mitt intresse för teckning själv. Men favoritserier att läsa är "Fables" av Bill Willingham och allt gjort och tecknat av Frank Cho. Sedan är Pondus, Arne Anka, Ernie och Wulffmorgenthaler några av mina favoriter gällande humoristiska serier.

Jag bifogar en bild som är en omteckning av Tim Towsends' omslag till "Irond and (the) Maiden", den kan väl räknas som en fanfic ;)

Fotograf, styrman, råttmor och illustratör
Portfolio på Flickr


Tosca
10/25/08, 8:04 PM
#2

Jäklar, vad stor den blev. Någon får gärna hjälpa mig att posta om den, så att inte hela sidan hänger sig!

Fotograf, styrman, råttmor och illustratör
Portfolio på Flickr


Upp till toppen
Annons: