Annons:
Etikettmanga
Läst 805 ggr
Sennie
3/14/08, 1:51 PM

Vart köper ni eran manga?

Annons:
Emmell
3/15/08, 4:25 PM
#1

Varierar. Mest via nätet, och då adlibris eller sfbok. Ibland amazon japan.

Senast köpte jag Asuka magazine direkt från Japan (amazon jp).. portot dödar, men vad gör man inte för DNAngel..

Sehvrin
3/15/08, 5:31 PM
#2

Det är olika, en del från adlibris och vissa från vanliga bokhandlar. När jag kommer förbi SF-bokhandeln och Seriebörden är det sällan jag kommer ut därifrån utan en ny manga.

Seriebörsen är även den affär jag köper mest vanliga serier hos också (men de är så dyra i jämförelse med manga, så jag äger inte så många sådana)

Sedan följer jag även en del serier på nätet, som tex Naruto och Bleach som jag anser är bra, men inte tillräckligt bra för att lägga ut massvis med pengar på. Sedan finns ju en del serier som inte getts ut på ett språk jag förstår förutom just via nätet, så de följer jag där (tex Black Lagoon, jag blev väldigt glad när det visade sig att VIZ ska ge ut den)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Sennie
3/16/08, 12:16 AM
#3

#1 Direkt från Japan? Bara för lite DNAngel? O_O''
Du vet… dom finns på Bokia och i SFbokhandeln, både på svenska och engelska x)

Emmell
3/17/08, 2:37 PM
#4

#3 meh, äger redan alla utkomna böcker sen länge.. Det är ju NYA kapitel som kommer i Asuka nu.. -__-'

Författaren till DNAngel har haft uppehåll med serien i typ två år! Fatta man längtat! Och vaddå "bara" -- hallååå typ en av mina favoritserier ^^

Sennie
3/17/08, 5:51 PM
#5

#4 DNAngel…FORTSÄTTER?! O_O'

Emmell
3/17/08, 7:33 PM
#6

#5…eh ja? :P serien är ju inte avslutad än.. vaddå, trodde du det slutade med bok 11? x''D

Annons:
Sennie
3/17/08, 7:40 PM
#7

#6 . . . Sorry, inte läst mangan… Bara sett hela animén ^^''

Emmell
3/18/08, 12:02 AM
#8

#7 ahaa ^__~ well animen är vällldigt annorlunda, inte minst iom att den har ett slut.. mangan är inte riktigt klar än. :)

Azmaria
3/18/08, 6:02 PM
#9

de varierar..från sfbokhandeln när jag e i stokholm nångång och annors i fantasiapelit som också har massor med böcker. om ja inte hittar de ja ska så köper jag via nätet, och då beställer jag från adlibris.

Make Pasta not War, Vee~

Sennie
3/18/08, 7:43 PM
#10

#8 Aha ^-^

#9 Okej :)

Upp till toppen
Annons: