Annons:
Etikettövrigt-kludd
Läst 1151 ggr
[TotemoOmoshiroi]
2008-01-21 15:30

Bästa serietidningen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vilken är din favorit när det kommer till vanliga, tecknade serie-tidningar?

Själv läser jag hellre serier än jag läser vanliga böcker
( av ren lathet tror jag) och etta på min serielista hamnar.. *trumvirvel*
Herman Hedning! Skrattande 
Sjuk humor. precis i min smak!

Annons:
EmmaG
2008-01-23 13:20
#1

Mycket varierat.. Men just nu är det nog Pondus jag inte kan få nog av.. Tråkigt nog släpps den för sällan tycker jag

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

[TotemoOmoshiroi]
2008-01-23 15:03
#2

Brukar vara så med alla bra tidningar. H.H släpps bara varannan månad den med. Om ens det! Fot i munnnen

Emmell
2008-02-02 20:15
#3

Jag läser knappt några "vanliga" serier just nu, men Fantomen låg högt på min lista för några år sen. Vi hade massa gamla nummer hemma då. (Jag läser inte Fantomen i färg!) :-)

Sehvrin
2008-03-15 17:33
#4

hm… jag vet faktiskt inte, läser inte så mycket tidningar, jag gillade Magic Fantasy (fram tills de bytte inriktning, efter två nummer ^^') och x-men var favorit ett tag, men just nu har jag nog ingen.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Sennie
2008-03-16 14:16
#5

Vanlig serietidning? Hmm… Knasen, helt klart ^-^

Gestur
2008-08-27 17:21
#6

Spindelmannen!

De gamla årgångarna då givetvis. Från då jag var grabb.

http://images2.wikia.nocookie.net/marveldatabase/images/thumb/f/f1/Amazing_Spider-Man_16.jpg/300px-Amazing_Spider-Man_16.jpg

Annons:
Elmis
2008-10-19 20:27
#7

Agent X-9 är väl den tidning som hållt längst för mig, även om en del serier idag kan kännas lite taffliga. Annars var det Seriemagasinet med Kerry Drake och Steve Roper man läste mycket när man var yngre. Fantomen förstås (i svartvitt givetvis). På den tiden var Blixt Gordon och Mandrake med i Fantomentidningen, jag vet inte hur det är i dag, men de höll en hög standard. Och en annan favvis var Pilot med flygserier som mestadels utspelades under andra världskriget. Battler Britton var kung i den tidningen.

[stblues35]
2011-04-20 16:42
#8

Spindelmannen när man var yngre! Den tappade när dom bytte stil..nång gång där efter Venom.

Nu är det Pondus som står högt i kurs för mig och faktiskt sambon också..jag älskar den tidningen!Skrattande

Upp till toppen
Annons: