Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 959 ggr
precis
12/25/06, 12:46 PM

Julklappsgallup

Fick ni serier/magasin/prenumerationer/böcker i julklapp?

Annons:
johan
12/25/06, 12:53 PM
#1

Jag gav bort Totoro i julklapp. :)

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

precis
12/27/06, 1:10 PM
#2

ni stackars 4-5 personer som inte fick någon serie/bok alls, gav ni bort nån? eller hade ni önskat nån speciell som ni nu får köpa själv?

zzaga
12/27/06, 2:11 PM
#3

Jag önskade mig Kalle och Hobbe album, men jag fick inget:/ Jag får väl ta och köpa ett till mig själv att ha nån regnig dag.

Sehvrin
12/27/06, 4:06 PM
#4

Jag fick de fyra sista volymerna av Rurouni Kenshin (jag vågar inte läsa de sista två rikrigt än, då jag har lite seperationsångest efter att ha följt serien i ca 3-4 år (28 böcker)) sen fick jag lite kokböcker också.

Jag gav även bort en serie: Lucifer vol 3 till min syster

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

precis
10/26/07, 11:39 AM
#5

snart dags att börja skriva önskelista. eller dags att börja shoppa klappar till era serie-tokiga syskon & vänner & vem vet, kanske farmor gillar att läsa serier??? :)

frukost
10/27/07, 11:54 PM
#6

Tyvärr fick jag inte en enda… Kanske ska önska mig Kalle å Hobbe till den här julen :)

Annons:
Sehvrin
1/14/08, 11:18 PM
#7

Jag fick saker den här julen också =)

Vol 5 och 6 av D.Gray-man. Sen kan man nästan räkna in Sven Nordqvists "Var är min syster?" som serie, för det är mest bilder i den, och helt underbara sådana ^^

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

fridelfina
1/14/08, 11:27 PM
#8

Oj, gjorde fel, jag fick ju en bok i julklapp! En som jag valde själv, Främlingen av Gabaldon

 
 

precis
1/17/08, 7:16 PM
#9

#7 Jag gillar Sven Nordqvists illustrationsstil. Dels för att jag påminns om Aragones, som pyntade alla marginaler och hörn i Svenska MAD med massa små-gags utanför själva serierutorna. Och, för att jag jobbade på biograf i Norra Uppland, och då brukade Sven ta med sina barn på söndagsmatinéerna, och han rökte pipa och liknade Pettsson enormt mycket… ;)

Upp till toppen
Annons: