Annons:
Etikettövrigt-kludd
Läst 757 ggr
Didring
2006-07-27 18:30

Sämst

Vilken är den absolut sämsta serie ni vet? Om ni tex fick byta ut en serie på dagstidningsidorna vilken skulle det vara då?

Annons:
Sehvrin
2006-07-28 02:02
#1

Den absoluta sämsta serie jag vet är nog mangan Yu-Gi-Oh! Den är bara allmänt tråkig och inga direkt medryckande karaktärer.

Den sämsta västerländska serien skulle jag nog klassa Sin City till (men det är ju min åsikt). Jag klarar verkligen inte av den stilen och storyn är alldeles för rå.

Skulle jag byta ut en av serierna i dagstidningen skulle det vara fantomen, Vad är det eg för mening att läsa 2-3 rutor om dagen i en serie som kanske är på 20-30 sidor (nu är jag inget fantomen-fan, så jag vet inte hur långa berättelserna är…)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

E_hjo
2006-07-28 15:36
#2

ursäkta att jag lägger mig i här men…

#1 hahaha yu-gi-oh är ju roligt ju =) hihi   Den serien blev nästan beroende-framkallande när man kollat några gånger =)

Didring
2006-07-31 19:06
#3

Själv tycker jag nog att Laban är den mest poänglösa seriern…mest verkar han vilja gå ut - fast det regnar? Någon får gärna förklara det roliga.

Faxlin
2006-08-09 21:14
#4

Laban är bara söt. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Didring
2006-08-10 14:54
#5

Min farmor gillade alltid Laban, kanske var det just därför då…;)

fiorano
2008-07-12 00:58
#6

#2Gillar också yu-gi-oh:).

Annons:
moondancer
2008-07-12 01:20
#7

#1,2 & 6   gaaah, yu-gi-oh är så otroligt dålig (sorry #2&6)

fantomen är helt klart utbytbar…eller, gamla fantomen (svartvitt) är väldigt härlig

Bamse…världens mesigaste björn kan lätt bytas ut, men ska då bytas ut mot gamla bamse, där historierna faktiskt var underhållande.

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Isis
2008-07-15 21:47
#8

Hahaha, håller med #7, moahahaha den är nog sämst.

Annars är det nåt helstört barnprogram på Barnkanalen - kossor som har sex med lamor och knarkrazzior mm. Fan, helt jävla stört!! xD

precis
2008-07-16 19:52
#9

#8 Det måste jag kika in, låter kul med djur-sex och
knarkrazzior! :) är du säker på att det är barnkanalen?

Isis
2008-07-18 21:06
#10

jaa, asså det är helt sjukt!! På barnkanalen, nåt program från frankrike…

Tosca
2008-08-13 01:15
#11

Jag kan förstå de som ser charmen med Kalle och Hobbe, men själv ser jag tyvärr den inte, så det hade blivit mitt förstahandsval om man fick byta ut en serie i dagstidningen (GP). Sedan finns det serier som är teckningsmässigt skickliga men saknar poäng, och tvärtom. Nemi är inte särskilt vältecknad men definitivt rolig, Get Fuzzy är vältecknad men väldigt tråkig i längden. Alla Dilbert- och Gustafserier går bort, de brukar ju även återfinnas som serier i dagstidningar. Och jag håller med föregående skrivare, Fantomen gör sig inte bra i dagstidningar med två-tre rutor i taget där den första rutan går åt till tillbakablick. Fantomen gör sig bäst i hela tidningar, gärna i svartvitt :)

Fotograf, styrman, råttmor och illustratör
Portfolio på Flickr


Upp till toppen
Annons: