Annons:
Etikettövrigt-kludd
Läst 1059 ggr
[stblues35]
2011-07-28 10:50

Tidning!

Undrar vilka serietidningar som ni följer nu?

Själv är det Pondus som står högt i kurs här just nu även om vissa grejor har gått tidigare:)

Och Fantomen köper man gamla tidningar av och läser..blir lite svenska serier också om man hittar nån..sen Lilla fridolf,91:an:)

Hittade faktiskt några Marvel universum och spindelmannen men det är väldigt sällan!

Annons:
Sehvrin
2011-08-01 12:42
#1

Jag följer inga tidningar, jag väntar tills de kommit ut i album. Enda undantaget skulle väl i sådana falla vara mangan "Bleach" som jag läser scanlations av (fan-översättningar som kommer ut i samband med att tidningen släpps i Japan)

Jag samlar dock på ganska många serier, men de flesta är jag inte ikapp med,  utan jag köper nåt album ibland när ekonomin tillåter. De enda jag faktiskt är ikapp med i utgivningen av album är mangorna One Piece (svenska översättningen) och D.Gray-man. Så fort nästa volym av de kommer ut blir det ett litet hål i min plånbok Flört

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

[stblues35]
2011-08-03 10:19
#2

#1 Ja det att köpa när ekonomin tilllåter gör en annan också..blir spännande att se nu när Selånger marknad sätter igång och gå och kika på serieståndet för att se om man hittar några Blårockar som man inte har:)

Farwuq
2011-09-27 17:14
#3

Jag köper inga album, jag läser mest i dagstidningar.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: