Annons:
Etikettserieskapare
Läst 938 ggr
[MsHammer300]
9/3/13, 10:49 AM

Egna serier?

Ja, det är lite tyst här så jag undrar nu om någon ritar egna serier? Om ni gör så lägg gärna upp dem! ^ ^

Annons:
mallabralla
9/4/13, 1:46 AM
#1

jag startade en lika dan tråd för inte så länge sedan, verkade inte som någon gör något eget, jag gjorde förut och skall bara scanna in så kan jag lägga upp!

Sajtvärd på Perser iFokus

[MsHammer300]
9/4/13, 5:56 PM
#2

OJ! :O det var inte meningen! jag ville bara ha lite fart här så jag skrev bara något… :/

mallabralla
9/4/13, 10:16 PM
#3

#2

inget att be om ursäkt för! jag har för övrigt mailat angående att ta över sajtvärdskap här, men har inte fått något svar, vill du bli Medarbetare då?

Sajtvärd på Perser iFokus

[MsHammer300]
9/5/13, 8:00 AM
#4

#3 får jag väl bli, jag vill ju trots allt ha igång sidan.

Demervall
10/1/13, 4:58 PM
#5

Här kommer en egen serie. Håll till godo.

javascript:nicTemp();

[MsHammer300]
10/1/13, 7:45 PM
#6

#5 tackar tackar :3 ska bli kul att läsa ^ ^

Annons:
[LexiusAlexis]
12/2/21, 10:18 PM
#7

Flera stycken av olika sort. Men de jag håller på med nu (fråga om någon låter intressant)

Cyanerna
Handlar om ett gäng ungdomar från planeten Cyan.
Vi får lära känna Cesar och hans kamrater som blivit nedsända till jorden av "Gud" för att rädda den från undergång. Det finns dock ett problem och det är att de är just ungdomar som inte ännu lärt sig utnyttja sina krafter tillfullo. Något de får lära sig under seriens gång.
Genre: Äventyr, Scifi

Bellajäveln
En crossoverserie som fokuserar på Bella och hennes två vänner Transvestit-Sune och Luna som blir nedsläppta i olika serier. Här går det mesta ut på att Sune och Luna får försöka rädda Bella ur olika pinsamma situationer hon hamnar i.
Genre: Komedi, Crossover

Hottie och Bonbon
Sexbomben Hottie och sötnosen Bon-bon möter varandra i High-school där de till att börja med blir väldigt goda vänner. Senare under seriens gång inser Bon-bon att hon är intresserad av Hottie, men hur är det där, är det besvarat?
Genre: Yuri, Girls love, Shojo ai, romans

Neej
Neej är en liten dammtuss från planeten Blärgh som kommit ner till jorden för att lösa olika brott. Till sin hjälp har han den sarkastiske katten Morris, uppfinnaren Bingo och hans omgjorda dammsugare Betty Dammsugare och Kärleksmonstret Razor duck. Det går som det går med dynamiken stundom, men de lyckas på något vänster.
Genre: Äventyr, komedi

Hetanordics
Har du någonsin funderat på hur ditt land eller staden du bor i skulle vara som mänsklig? Den här serien är löst baserad på Hetalia men med nordiska städer, landskap och länder i stället för enbart länder. Karaktärerna släpps ner i olika politiska och historiska event och det hela blir lite som en historielektion with a twist.
Genre: Historia, komedi

Äventyr med Yumi och Ibuki
Yumi, flickan från himmelriket, är hälften människa, hälften ängel. Nu lever hon bland människorna och går i samma skola som Ibuki, pojken från helvetet som är till hälften demon och hennes raka motsats. När Yumi är högkänslig och inte ens kan se en vän gråta utan att bli ledsen själv, är Ibuki cynisk och kylig. En dag tvingas Yumi och Ibuki att samarbeta för att rädda staden från den elake Adobepisslennart som hotar med att förstöra hela staden med sina pissmutanter.
Genre: Äventyr, komedi, romans.

Upp till toppen
Annons: